WEBLOGS INI SEDANG DINAIKTARAF DAN SILA HANTAR BULETIN AKTIVITI RAKAN-RAKAN MENGENAI BELIA 4B DI ALAMAT gb4bmelaka@gmail.com TERIMAKASIH. BERGERAK !!!!

Tuesday 5 June 2012

1 DALAM SEJUTA



Sejak saya mula berkecimpung dalam dunia media sosial untuk berhubung dengan rakyat Malaysia, ianya telah banyak membantu saya untuk sentiasa mengetahui isu-isu yang menyentuh kehidupan anda. Seperti yang sedia maklum, saya ada menyatakan hasrat untuk meluangkan masa bersama rakan-rakan online saya, dan sudah tentu cara yang terbaik adalah untuk bertemu dan bersemuka. Selepas bertemu dengan beberapa pengikut Twitter saya baru-baru ini, saya ingin bersua pula dengan rakan-rakan Facebook saya.
Oleh itu, untuk memilih rakan online saya yang bertuah, saya ingin mengundang semua rakyat Malaysia – termasuk anda - untuk menyertai kempen 1 Dalam Sejuta . Anda hanya perlu lawati laman Facebook saya untuk mendaftar.
Jangan lupa untuk kongsikan berita ini kepada keluarga dan rakan-rakan anda! Sekiranya rakan yang anda jemput dipilih sebagai pemenang, anda juga mungkin berpeluang untuk turut hadir bersama dengan mereka. Saya menantikan penyertaan anda.

YAB Dato' Seri Najib Tun Abd Razak
Perdana Menteri


No comments:

Post a Comment